"Hajneken" je na tržište Srbije plasirao novu taktilnu limenku, čiji specijalan nanos boje vizuelno stvara utisak orošenosti limenke pružajući jedinstvenu senzaciju na dodir.Ovaj proizvođač piva koristi savremeni dizajn krive inspirisan "Hajneken" trkačkom stazom koja zaokružuje logo i predstavlja zajednički, prepoznatljiv element koji se provlači kroz novu limenku i čašu. Kao nanos boje koristi se srebrni aluminijum, originalna boja limenke kao pakovanja, koji je sada vidljiv, pruža percepciju hladnog, što se od piva i očekuje.
"Hajneken" je na tržište Srbije plasirao novu taktilnu limenku, čiji specijalan nanos boje vizuelno stvara utisak orošenosti limenke pružajući jedinstvenu senzaciju na dodir.
Ovaj proizvođač piva koristi savremeni dizajn krive inspirisan "Hajneken" trkačkom stazom koja zaokružuje logo i predstavlja zajednički, prepoznatljiv element koji se provlači kroz novu limenku i čašu.
Kao nanos boje koristi se srebrni aluminijum, originalna boja limenke kao pakovanja, koji je sada vidljiv, pruža percepciju hladnog, što se od piva i očekuje, navode u kompaniji.